Dragi cumpărători,

Datorită numărului foarte mare de comenzi din această perioadă timpul de onorare al anumitor comenzi poate dura până la 5-7 zile.

Vă asigurăm că depunem eforturi pentru onorarea tuturor comenzilor.

Vă mulțumim pentru înțelegere.
Acest site utilizează cookies. Navigarea în continuare reprezintă acceptul dumneavoastră pentru utilizarea acestora. Citeşte mai multe despre cookies aici

10 sfaturi pentru un corp de invidiat

20.04.2018 0 Comentarii Sănătate,

top-10-sfaturi-pentru-un-corp-de-invidiat

 

10 sfaturi pentru un corp de invidiat

 

Noutate din domeniul nutriţiei! L-carnitina și alimentele cu efect termogenic deblochează depozitele de grăsimi, eliberându-le să fie transformate în energie - un combo de vis pentru silueta ta !
 

Nu este doar un zvon sau ceva inventat, știința a descoperit modul în care L-carnitina și câteva alimente termogene pot accelera metabolismul și abilitățile organismului de ardere a grăsimilor.
 

Pe măsură ce ne apropiem mai mult de vară, mulți dintre voi poate se gândesc deja ce dietă să aleagă pentru a pierde câteva kilograme, înainte de a vă îndrepta spre plajă.
Problema este că dietele noi, rapide, adesea nu produc rezultate durabile. Imediat ce vei începe să consumi din meniul “all inclusive”, toată munca depusă anterior va fi zadarnică și te vei întoarce acasă cu şi mai multe kilograme în plus!

 

Ingrediente secrete!
 

Știința a descoperit un grup unic de nutrienți care activează procesul "termogen" (arderea grăsimilor pentru energie sau căldură).

Organismul nostru generează în principal energie prin arderea caloriilor din alimentele pe care le consumăm, în timpul reacțiilor metabolice normale și atunci când suntem activi sau în timpul exerciţiilor fizice, dar oamenii de știință au descoperit, de asemenea, că aproximativ 10% din calorii sunt arse prin termogeneza indusă de dietă.
 

 

Orientarea pe produse alimentare
Potrivit cercetării, condimentarea alimentelor dvs. vă poate ajuta să vă declanșați potențialul termogen!

Capsaicina găsită în ardeiul iute și piperina găsită în piperul negru intensifică atât termogeneza, cât și arderea grăsimilor și, de asemenea, ajută la reducerea poftei de mâncare.
 

Ceaiul verde conține galat de epigalocatechină, care stimulează, de asemenea, termogeneza și ajută la topirea depozitelor de grăsimi abdominale. Iar uleiul de cocos conține trigliceride cu lanț mediu (MCT) care împiedică depunerea de grăsime și, de asemenea, mărește rata de arderea grăsimilor.
 

L-carnitină
Alături de toate aceste alimente termogenice minunate este, de asemenea, o idee bună să suplimentaţi cu Acetil L-carnitină, deoarece acest nutrient preia în mod inteligent acizii graşi cu catenă lungă şi îi transportă in mitocondrii, unde sunt transformaţi în energie.
Căutați o formă lipozomală de Acetil L-Carnitină, cum ar fi marca Altrient, deoarece această formă are o absorbție și o potență superioară, ceea ce înseamnă că este mai probabil să aibă un impact real.

 

Carnitina nu numai că mărește potențialul mitocondrial de a arde grăsime, dar dacă este administrat sub formă de Acetil L-Carnitină (ALC), are capacitatea de a optimiza și funcția creierului.
 

 

Nutriţie sensibilă
 

Bine, recunosc, nu e nimic sexy la cuvântul "sensibil", dar când vine vorba de mâncarea de vară, este recomandată o dietă sensibilă, sănătoasă, însoțită de alimente termogene, care, de fapt, pavează drumul spre a vă iubi corpul în această vară.
 

Deci, cum realizați un plan alimentar rezonabil pentru vară? Ei bine, aici sunt cele 10 reguli ale mele pentru nutriția de vară, pentru a vă ajuta să vă porniți și să vă mențineți pe drumul cel bun ...
 

 

1. Nutriție de bază - Un plan de alimentație sensibil formează fundamentul unei diete perfect echilibrate. Începeți prin a vă concentra pe principalele grupuri de alimente și o modalitate rapidă de a face acest lucru este să vă gândiți la o farfurie întinsă - umpleți jumătate din farfurie cu legume proaspete (care vă vor oferi necesarul de fibre), apoi adăugați niște carbohidrați pe un sfert din farfurie (paste, quinoa, cartofi), apoi, în ultimul sfert, puneți o porție de proteine (pește uleios, pește alb, carne slabă, ouă, tofu) și peste acestea adăugaţi o porție de grăsime (nuci, semințe, un dressing sau un ulei sănătos, bogat în omega3).


2. Magicul 80:20 - Nimeni nu este perfect și este practic imposibil, dacă nu chiar deprimant, să mâncaţi perfect 100% din timp! Relaxați-vă, bucurați-vă de mâncare și de vară, concentrându-vă pe dietă 80% din timp și permițându-vă "puțin" (20% din timp) din mâncărurile care nu sunt atât de sănătoase, dar sunt totuşi delicioase.


3. Porții sensibile – Ţineţi cont de faptul că stomacul dvs. are o capacitate de aceeași dimensiune cât ambele mâini împreunate (ca şi cum aţi ţine ceva înele)- aceasta este o reprezentare vizuală foarte importantă a dimensiunii porției maxime la fiecare masă principală. Consumul porțiilor de mâncare mai mari de atât vă va întinde stomacul, ceea ce face mai greu să vă simțiți sătul la următoarea masă.


4. Adevărul de la micul dejun - Este adevărat, aceasta este cea mai importantă masă a zilei! Începeți ziua cu un castron de cereale (muesli, fulgi de ovăz lăsaţi la înmuiat peste noapte, granola cu conținut scăzut de zahăr sau cereale pe bază de ovăz) şi vă veţi simți plin până la prânz! Dacă nu vă plac cerealele, încercați ouă cu spanac pentru o explozie de proteine.


5. Verificarea carbohidraţilor - Consumul de alimente bogate în carbohidraţi rafinaţi (orez alb, paste, pâine albă, produse de patiserie, prăjituri, biscuiți, dulciuri etc.) creează oscilaţii mari în nivelul de zahăr din sânge și cauzează creșterea îngreutate, letargie și energie redusă. Renunţaţi la dulciuri și înlocuiți carbohidraţii rafinaţicu carbohidrați complecşi (orez brun, paste integrale, pâine integrală etc.).Aceste alimente vă ajută să vă simțiți plini mai mult timp și conțin vitamine B pentru un plus de energie!


6. Băuturi nealcoolice - Consumul băuturilor răcoritoare și a sucurilor de fructe este o metodă periculoasă de a acumula cu ușurință calorii nedorite. Înlocuiţi-le cu apă, ceai verde sau ceai din plante pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele de vară.


7. Monitorizarea alcoolului – Dacă tot discutăm de băuturi, merită să avem grijă, de asemenea, cu băuturile alcoolice, care sunt pline de calorii care se indreaptă direct spre talie! 


8. Fără brânză - Ştiu ca este delicioasă, dar este extrem de bogată în grăsimi saturate, aşa că păstraţi un control al mărimii porţiei (cât o cutie de chibrituri) sau eliminaţi-o din dietă cât mai mult posibil în această vară.


9. Gustări - Nu lăsaţi pauze lungi între mese, deoarece acest lucru vă va face să aveţi pofte periculoase. Mai bine controlaţi-vă apetitul, cu gustări cu fructe proaspete sau o mână mică de nuci sau semințe. 


10. După ora 18:00 - Asigurați-vă că aveți masa principală de seară înainte de ora 18, deoarece acest lucru vă ajută să vă mențineți în zona de ardere a grăsimilor, nu în zona de stocare. Mâncatul târziu înseamnă mai puțin timp pentru digerarea și arderea mâncării înaintea somnului! 


Renunţaţi la dietele moderne, fără substanţă, cumpăraţi Altrient Acetil L-Carnitină, puneţi în aplicare aceste 10 sfaturi despre nutriţie și spersă aveţi o vară frumoasă de care să vă amintiţi! 

 

Articol scris de: Perry Debice – Nutriţionist terapeut şi expert în nutriţie optima Dip ION Food

 

altrient-alc-expertul-in-arderea-grasimilor

 

Citește și alte articole din blogul botaniq.ro. Click aici.

Scrie un comentariu